Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “Podmínky”) obchodní společnosti 

Strom na klíč s.r.o.

IČO 23025824

se sídlem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, 

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 366003

 

Kontaktní údaje:

e-mail:  stromnaklic@gmail.com

telefonní číslo: +420 608 290 173

 

(dále jen „Prodávající”) 

 

upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Prodávajícího a osob kupujících (‚dále jen „Kupující“) vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webové stránce dostupné na internetové adrese www.stromnaklic.cz

 

Veškeré informace o zpracování osobních údajů Kupujících jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete na odkazu zde https://www.stromnaklic.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními Podmínek. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek může Prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Pro Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce (dále jen „Webové rozhraní E-shopu“).

 

  • DEFINICE NĚKTERÝCH POJMŮ
      • Cena je finanční částka, kterou bude hradit Kupující Prodávajícímu za Zboží;
      • Cena za dopravu je finanční částka, kterou bude hradit Kupující Prodávajícímu za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
      • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
      • DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů; 
      • Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
      • Objednávka je závazný návrh Kupujícího na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Prodávajícím;
      • Uživatelský účet je účet zřízený na základě sdělených údajů Kupujícím, jež umožňuje uchování zadaných údajů Kupujícího, historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
      • Kupující je osoba nakupující na E-shopu Prodávajícího,;
      • Zboží je vše, co může Kupující nakoupit na E-shopu. 

 

  • OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ 
      • Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
      • Při nákupu Zboží je povinností Kupujícího poskytnout Prodávajícímu všechny informace správně a pravdivě. Informace, které poskytne Kupující Prodávajícímu v Objednávce bude Prodávající považovat za správné a pravdivé. 
      • Na E-shopu Prodávající také poskytuje přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí a hodnocení Prodávající zajišťuje a kontroluje tím, že propojuje hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidí i propojené ID objednávky, a tak je schopen ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele, resp. Kupujícího.

 

  • UZAVŘENÍ SMLOUVY
      • Smlouvu je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
      • Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradí Kupující. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradí Kupující za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady nad rámec Celkové ceny Kupující Prodávajícímu nehradí. Odesláním Objednávky Kupující souhlasí s tím, že prostředky komunikace na dálku budou mezi Kupujícím a Prodávajícím využívány. 
      • K tomu, aby byla Smlouva uzavřena, je třeba, aby Kupující na E-shopu vytvořil Objednávku. V tomto návrhu na uzavření Smlouvy musí být uvedeny následující údaje:
        • Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označuje Kupující Zboží, o jehož nákup má zájem, tlačítkem „Do košíku“);
        • Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány při tvorbě Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvoleného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
        • Identifikační a kontaktní údaje Kupujícího sloužící k tomu, aby Prodávající mohl doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa.
      • V průběhu tvorby Objednávky může Kupující až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tohoto tlačítka Kupující musí potvrdit seznámení se a souhlas s Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Prodávajícímu. 
      • Objednávku Kupujícího Prodávající v co nejkratší době poté, kdy mu bude doručena, potvrdí zprávou odeslanou na e-mailovou adresu Kupujícího zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím.
      • Mohou nastat i případy, kdy Prodávající nebude moci Objednávku Kupujícímu potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy Kupující objedná větší počet kusů Zboží, než kolik je ze strany Prodávajícího umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží však Prodávající Kupujícímu vždy v rámci E-shopu předem poskytne a neměla by pro Kupujícího být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůže Prodávající Objednávku potvrdit, bude Kupujícího kontaktovat a zašle mu nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Kupující nabídku Prodávajícího potvrdí. 
      • V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, Prodávající není povinen Kupujícímu Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy Kupující obdržel potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci bude Prodávající Kupujícího bezodkladně kontaktovat a zašle mu nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Kupující nabídku Prodávajícího potvrdí. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
      • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, vzniká Kupujícímu závazek k zaplacení Celkové ceny Prodávajícímu.
      • V případě, že má Kupující zřízen Uživatelský účet, může učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě má ale Kupující povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě Kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat identifikační údaje Kupujícího.

 

  • UŽIVATELSKÝ ÚČET
      • Na základě registrace v rámci E-shopu může Kupující přistupovat do svého Uživatelského účtu. 
      • Při registraci Uživatelského účtu je povinností Kupujícího uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat. 
      • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je povinností Kupujícího zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, nenese Prodávající za to žádnou odpovědnost. 
      • Uživatelský účet je osobní, a Kupující tedy není oprávněn umožnit jeho využívání třetím osobám.
      • Uživatelský účet Kupujícího může Prodávající zrušit, a to zejména v případě, když jej Kupující více, než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy Kupující poruší své povinnosti dle Smlouvy.
      • Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

 

  • CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
      • Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, za kterých je doprava zdarma. 
      • Celková cena je uvedena včetně DPH a včetně veškerých poplatků stanovených platnými právními předpisy. 
      • Platbu Celkové ceny po Kupujícím bude Prodávající požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny může Kupující provést následujícími způsoby:
        • Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Prodávající Kupujícímu zašle v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 2 dnů.
        • Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet pay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/cs/. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 1 dne.
      • Faktura bude zaslána na e-mailovou adresu Kupujícího.
      • Vlastnické právo ke Zboží na Kupujícího přechází až poté, co zaplatí Celkovou cenu a Zboží převezme. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na bankovní účet Prodávajícího, v ostatních případech je zaplacena v okamžiku provedení platby.

 

  • DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
      • Zboží bude Kupujícímu doručeno obvykle do 14 dní, popřípadě se může doba prodloužit v závislosti na nepříznivém počasí pro výsadbu, především v letních a zimních měsících a v závislosti na dostupnosti Zboží. Doručení proběhne na zadanou adresu Kupujícím, kde dojde k dodání a vysazení objednaného Zboží.
      • Zboží je možné doručit pouze v rámci oblasti působnosti Prodávajícího, která je k dohledání zde https://www.stromnaklic.cz/nase-oblast-pusobeni-vzdy-s-dopravou-zdarma/ .
      • Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti, ročním období nebo klimatických podmínkách. Předpokládaná doba doručení Zboží bude Kupujícímu sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání Zboží. Prodávající neodpovídá za pozdější doručení Zboží z důvodů, které nemohl ovlivnit. 
      • Po dodání a vysazení Zboží je povinností Kupujícího zkontrolovat kvalitu Zboží, odvedené práce a výsadbového materiálu a v případě jakýchkoliv vad či nedostatků tyto neprodleně oznámit pracovníkům na místě a Prodávajícímu. 
      • V případě, kdy Kupující poruší svoji povinnost převzít Zboží, aniž by toto vykazovalo jakékoliv vady či nedostatky, nemá to za následek porušení povinnosti Prodávajícího Zboží Kupujícímu doručit. Zároveň to, že Zboží Kupující nepřevezme, není odstoupení od Smlouvy. Prodávajícímu ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení Smlouvy ze strany Kupujícího a právo požadovat poplatek za uskladnění Zboží ve výši 2000 Kč. Pokud Prodávající od Smlouvy odstoupí, je odstoupení účinné v den, kdy bylo toto odstoupení Kupujícímu doručeno. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok Prodávajícího na úhradu Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
      • Pokud je z důvodů vzniklých na straně Kupujícího Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je povinností Kupujícího nahradit Prodávajícímu náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů zašle Prodávající Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a tyto jsou splatné do 14 dnů od doručení e-mailu.
      • Nebezpečí škody na Zboží na Kupujícího přechází v okamžiku, kdy ho převezme. V případě, kdy Zboží Kupující nepřevezme, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, na Kupujícího nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy měl možnost ho převzít, ale z důvodů na straně Kupujícího k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Kupujícího znamená, že od tohoto okamžiku nese veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
      • V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti bude Prodávající Kupujícího vždy informovat v případě:
        • mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Kupujícímu vždy sdělí novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
        • prodlení s dodáním Zboží od dodavatele, přičemž Kupujícímu vždy sdělí novou očekávanou dobu dodání.

 

  • PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    • Prodávající zaručuje, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
      • odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
      • je vhodné k účelu, pro který ho Kupující požaduje a s nímž Prodávající souhlasí;
      • je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití;
      • je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
      • množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které může Kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením; 
      • odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které byly Kupujícímu poskytnuty před uzavřením Smlouvy.
    • Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    • V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, může Kupující Prodávajícímu takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu. V případě uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chce Kupující vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůže následně bez souhlasu Prodávajícího změnit. Reklamaci vyřídí Prodávající v souladu s uplatněným právem Kupujícího z vadného plnění. 
    • Má-li Zboží vadu, má Kupující následující práva:
      • na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
      • na odstranění vady opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Kupujícího.

  • Prodávající je oprávněn odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
  • Kupující má dále právo na:
    • přiměřenou slevu z Ceny; nebo
    • odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  • Prodávající odmítne vadu odstranit nebo ji neodstraní v souladu s právními předpisy; 
  • se vada projeví opakovaně, 
  • je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo 
  • je z prohlášení Prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Kupujícího.
  • Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
  • V případě, že si vadu na Zboží způsobil sám Kupující, práva z vadného plnění mu nenáleží.
  • Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
  • Při uplatnění reklamace Prodávající vystaví Kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno: 
  • datum, kdy Kupující reklamaci uplatnil; 
  • co je obsahem reklamace; 
  • jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje;
  • kontaktní údaje Kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  • Nedohodne-li se Prodávající s Kupujícím na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraní Prodávající vady a poskytne Kupujícímu informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, může Kupující odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  • O vyřízení reklamace bude Prodávající informovat Kupujícího e-mailem a vydá mu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady je Kupující povinen prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je povinností Kupujícího původní Zboží Prodávajícímu vrátit, náklady na toto vrácení hradí Prodávající.
  • V případě, že je Kupující podnikatelem, je jeho povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
  • V případě, že je Kupující spotřebitel, má právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží. Pokud byly dodrženy všechny podmínky pro zdravý vývoj Zboží dle pokynů Prodávajícího, tj. byl dodržen správný zahradnický postup při péči o Zboží (např. dostatečná zálivka, dostatečné hnojení, odborné tvarování, nepoužívání látek škodlivého charakteru apod.), lze uplatňovat práva z vadného plnění. Stejně tak, pokud Zboží bylo správně užíváno a ošetřováno a extrémní klimatické podmínky (přírodní živly) nezabránily vývoji Zboží a nezpůsobily jeho uhynutí. V opačném případě nemá Kupující právo uplatnit práva z vadného plnění.

 

  • ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
      • K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Prodávajícím a Kupujícím od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
      • V případě, že je Kupující spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, má v souladu s ustanovením § 1829 Občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi Zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že Kupující uzavřel s Prodávajícím Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že byla uzavřena Smlouvu, na základě které bude Prodávající Zboží dodávat Kupujícímu pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. 
      • Od Smlouvy může Kupující odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na adresu Prodávajícího uvedenou výše). Pro odstoupení může Kupující využít také vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.
      • Ani jako spotřebitel však nemůže Kupující od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
      • Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Kupující Prodávajícímu v jejím průběhu odešle oznámení, že od Smlouvy odstupuje.
      • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek je Kupující povinen Zboží Prodávajícímu zaslat do 14 dnů od odstoupení a Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu. Kupující má k nárok na vrácení Ceny za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který Prodávající pro dodání Zboží nabízel. V případě odstoupení z důvodu porušení Smlouvy Prodávajícím, hradí Prodávající i náklady spojené s navrácením zboží, avšak pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který Prodávající při dodání Zboží nabízel.
      • V případě odstoupení od Smlouvy bude Kupujícímu Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený v odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Prodávající Zboží obdrží, nebo Kupující prokáže, že došlo k jeho zaslání zpět Prodávajícímu. 
      • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 Podmínek Kupující odpovídá za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se Kupující seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým by se Kupující se Zbožím seznamoval v kamenné prodejně. V případě, že v tuto chvíli Prodávající dosud nevrátili Kupujícímu Cenu, je oprávněn svou pohledávku z titulu nákladů započíst na pohledávku Kupujícího na vrácení Ceny.
      • Prodávající je oprávněn odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Kupujícímu dodá Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 6.1 Podmínek. Prodávající může od Smlouvy odstoupit taktéž v případě, pokud je zjevné, že Kupující uvedl v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že Kupující nakupuje zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, je Prodávající oprávněn od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

 

  • ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
      • Prodávající není ve vztahu ke Kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
      • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Prodávající prostřednictvím elektronické adresy stromnaklic@gmail.com. Informaci o vyřízení stížnosti zašle Prodávající na elektronickou adresu Kupujícího.
      • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
      • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

  • ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    • Pokud právní vztah Prodávajícího a Kupujícího obsahuje mezinárodní prvek (tedy například Prodávající bude zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud je však Kupující spotřebitelem, nejsou tímto ujednáním dotčena práva Kupujícího plynoucí z právních předpisů.
    • Veškerou písemnou korespondenci si Prodávající s Kupujícím bude doručovat elektronickou poštou. E-mailová adresa Prodávajícího je uvedena výše v těchto Podmínkách. Prodávající bude doručovat korespondenci na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou Kupující Prodávajícího kontaktoval.
    • Smlouvu je možné měnit pouze na základě písemné dohody Prodávajícího a Kupujícího. Prodávající je oprávněn změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny nebo Smluv, na základě kterých má Prodávající Kupujícímu dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně zašle Prodávající dotčenému Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Kupujícího do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdrží Prodávající výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď Kupující podá, činí 2 měsíce.
    • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), nenese Prodávající odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, má Prodávající i Kupující právo od Smlouvy odstoupit.
    • Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
    • Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Prodávajícího, ale není přístupná Kupujícímu. Kupující však vždy tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdrží e-mailem a bude tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez součinnosti Prodávajícího. Prodávající doporučuje vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
    • Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne XXX.

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát: Strom na klíč s.r.o.

Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis:

PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Adresát: Strom na klíč s.r.o.

Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

Je-li Kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu Prodávajícího nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 Občanského zákoníku odstoupit od již uzavřené Smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi Zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě Smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě Smlouvy, na základě které má být Zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.

Toto odstoupení oznámí Kupující Prodávajícímu písemně na adresu sídla Prodávajícího nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři. 

Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od Smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, Zboží, které od něj obdržel. 

Odstoupí-li Kupující, který je spotřebitelem, od Smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, všechny peněžní prostředky (Cenu dodaného Zboží) včetně nákladů na dodání, které od něj na základě kupní smlouvy přijal, stejným způsobem. Jestliže Kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání. Zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na dodání Zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než Zboží obdrží zpět nebo než Kupující prokáže, že Zboží Prodávajícímu odeslal. 

Datum:

Podpis: